Sunday, September 26, 2010

i love u mak

ptg yang tenang~
kesunyian yang menyelubungi diri tnpa suara mak
tanpa suara bising yang emamnggil manggil aku
terdetik hati seketika apabila membe ku berkta :

waaaaaaa aku tak pernah peluk mak aku..
aku rindu la mak aku~

hah!!!biaq betui?
ang xpernh pluk mak ang?
hmmm sedehnya
dri kata katanya ingin menyalhkn org lain kerna ktanya dia sulong dan tidk pernh dmnjakn
tapi itulh suratnnya
mungkin ada crita disebaliknya
aku hnya berkata kata dgnnya
let u decide wht u want honey

laaaa gnz gnz aku dri ang aku pluk gk mak aku
uhhuHU
lau mak kita x peluk kita
biarlah kita anak yg pluk dia
salurkan kseh syg mu
hmm
mak 
kau ibarat nyawaku
kau ratuku

perbezzaan kseh syg mu antra abg dan aku

weh ang xyh la tunggu mak ang pluk ang
p ja la pluk,bukn sush pon
aku bg conth
aku ngn abang aku

bila abg blik rumh or blik stdy
mak la yng akn dulu pluk abg
se ert ert yg mungkin
sprti ank nya sudh merntau berdekd lmanya dan bru pulg di medn perg
aku cemburu
krna mak tidk memelukku
so,buat ape ang nk tunggu mak ang pluk ang
so,mcm aku,aku yg pluk mak aku.
pa kira
dia mak aku
aku pluk mak erat2 seprti akn ku pergi ke medn selera
ahak
akn ku peluk mak smpai semput2
ertku kemas
ku cium tgn mu mak smpai berbunyi
muahhhhhhhhhhhh
haha!!!
mak xnk pluk muni dulu eaaa
tkpa let me hug u.
yearghhhhhhh
aku mseh merasai syg dia padaku
jadi jelezku pda abg tiada lagi kerna
mak msih syg aku seprti mak syg ang
yeaaa ^^

mak
anugerah yang tidak ternilai

suara mak masih terngiang ngiang semalam
aku telepon mak semalam
mak wt pa?
mkn pa?
seperti biasa lwk bodoh ku bersama mak
ahak
ada shja nsiht mak akn berkumndg
akan ku dengr teliti walopon dlm gelk tawa
ha ha ya ya hala taw taw
taw taw!!!tmpaq bru taw!!
jg diri elok2!!
jgn duk merayau2!!
dgq dak!!
yaaaa..hehe
ha mak kedit muni..arghhhhhhhhhhhhh..hehe
ckp psl kedit
aku sush nk call org sebb
aku xkan call org kalu:

aku tak call mak aku
aku tak call abah aku
aku tak call abag aku

so kalu 3 org ni aku tak call lagi
so org lain jgn harp aku nk call
hehe
sebenqnya aku kedek ja..
kah3

last word i said
ok la mak
kedit nk abiz
haa assalamualaikum
arghhh mak!! mak!!
i miss u
apadia?
i miss u
hehe
bye

aku mnja dlm kekerasan
aku mnja dlm kegtln
aku mnja dlm suara yg kasar
tp aku sgt syg mak

mak aku seorg yg:
baik
cpt mnges
cpr merjuk
sgt sensitif
akn ikut kemahuan ank dia
suka msk
happy gol lucky
sgt rmai kwn
rmai suka mak sbb dia friendly
suka bergaya
mcm datin ^^
sgt sensitif dgn ank2
arghhh
tenson lau tgk mak nges
nk taw cra aku pjuk mak?
hehe
let it b scrt

aku plg suka bila :

bila mak balik kerja
ayt pertama mak
kakak mn??
muni mn muni??
eheheheh
wahhhhh
aku rasa di syngi
apa yang aku suka buat bila aku blik cuti 
aku suka menyorok di mn2 sja
agar mak aku trcri2 aku

asalamualaikum...
waalaikummusalam..
aku sedg berada di blkg tmpt sidai sejadah smbil membuat isyarat dekt adik
menndakn diam
hah adik,kakak mna??
adik diam dn tersengeh2 mcm siput busuk
aku angkt jri letk di mulut shhhhhh
maya , muni mana?
mak mseh mencri aku
biasala yng ada kt rumh hnya aku dan 2 adik
abg sush dpt cuti
so aku kt rumh bekrja sebgai suri rumh lif
bila suma pegi sekolh
aku kebosnn sorg2

aku msih meliht kelibt mak mencri2 aku
bergegr gegr tmpt sidai bju kerana aku gelak meliht mak
mak semakin menghampiri kubuku
ketawa ku yg dithn2 tnpa suara diiringi dgn gegaran badan
hah!!!ek eleh nk nyorok konon
bdn besaq menyork blkg nih
hahahahhahaha
mak gelk2 besaq punya
akhrnya terkantoi
suma dh gelk kt aku
aku hnya gelk 
kerna aku rsa bhgia
^_^

mak
you're undefined
never b replce by anythg or any1 in the world
i love u 
more than u know
i miss u
more thn u believe
i i i i i i i
just want to say

u r my bidadari~



No comments:

Post a Comment

ni pon merapu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...