Saturday, September 18, 2010

tentang siapa ni?

lalalalaalalalalalalalalaalalalalalalalalaalalalalalalalaalalalalalalalallaalalalalalalalalallala
lalaalalalalllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaallllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalaalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalala
llalalaalalalalalalalaalalalalalllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalalalaalal
lalaalalalalalalalalalalalalalalla
lalalalaalalalalalalalalalalalalalalalalalaalalala
lalalaalalalalalalal
haha..
kegembiraan yang membuak buak setelah abah memberi jam baru.
aku seperti kera..erk kera x comey..seperti lintah mendapat bunga.
boley anda bayangkan bagaimna linth mendapt bunga?
pasti terkodek2 sebb linth xder tgn nk memegang bunga.
begitulah jua perasaanku apabila abah balik dengan seutas jam tangan casio.

wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!trima kseh abah..haha..menari nari aku
abah hnya tersenyum.
pertama kali aku mendapat sesuatu dari abah,mksudku pemberian yang selain dri keperluan yang perlu.

hmmm nk describe pasal abah
abah seorg yang
displin dengan anak anak
tiada yang di mnjakan
tidak boleh gedik gedik
jangan buat abah marah
abah yang garang
tapi sangat syg kpd familynya
walupon sgt sush nk nmpk
aku jah boleyh nmpk
sbb aku ank abh..
ahahah

huh!hg p la mintk kt abah,ang kan anak abah..
kata abg seperti jelez..huHahaa

aku terfikir sejenak walaupon tidak seberapa jenak..
aku ank abah ka?suma org kta aku ank abah.
ank abh pon ank abh laa :P

maybe sebb aku suka sembg ngn abah
maybe jgk sebb aku suka melwk ngn abah
maybe gak aku cpt dgar cakap abah
maybe gak aku suka tolg abah buat keja lelaki
maybe gak aku yg selalu ada dekt rumh

maybe?

jam tgn baru pemberian abah akan tersemat indah
akan aku pakai menandakan aku berjaya membuat abah beli sesuatu untuk aku
sesuatu penghargaan
sebab!!!
abah aku seorang yang save
senang cerita dan pemahaman yang lebih baik
abah aku seorang yang kedekut
sebab tu kot aku kedek!
haha

kenapa aku kata jam itu seperti penghargaan?
kenapa aku kata jam itu seperti pingat?

kerana abah hnya akan memberi seutas jam tangan kepada anknya yang sngt abah bngGa
mungkin selama aku hidup ni tidak cukup membnggakn jika dibndingkn dengan abang
apa yng aku ada?

mungkin tidak cukup membnggakan dengan

  • hnya mendapt matemtik terbaik sekolh rendah
  • hoki dan chess prngkt ngeri sekolh rendh
  • pngwas a.k.a pnggns setiausha rendh
  • mendpt tempt pertma sehingga empat sepnjang aku bersekolah di sekolh menngh
  • ranking dkm kelz rncgn khas walupon aku bukn rncgn khas
  • chess perngkt negeri
  • penolg ketua pngwas perpustakaan
  • mendpt subjek favrte rmai iaitu ADD MATH dlm SPM A1
  • almost setiap kuiz math di mtrix full mark
  • i ply rgbi.futsal,
  • and setiap exm mtrix math pasti A
  • then physiC and math sgt baik = A. tapi kimia tetttt C
  • so result aku pon tait2 ayam
hmm mmg sikit..huhu
sebb aku bukn seorg yang fanatik terhadap sesuatu jadi beginilah kerja aku buat suka hngt2 taik ayam mcm kt rumh aku.
panas kalau trpijak,busuk bila dah kering.tapi aku masih wangi ibarat maya karim
so aku tidak pernah menerima seberapa anugerah atau pujian.
aku hnya menerima kritikan
tapi aku coll sebb aku mmg coll
mungkin juga sebb akademik aku tidak bersungguh sungguh jika di bndingkn dgn abg

pencapaian abang
  • full A sekolh rendah
  • ketua pngwas sekolh
  • plyg all..haha ngek toi..tamak
  • pmr full A
  • penolg ketua pngws lelaki sekolh
  • terbaik pmr
  • terbaik upsr
  • terbaik subje pe nth aku lupa
  • main apa nth bnyk sgt kt sekolh
  • kelz rncangn khas
  • tapi chess dia klh..huhahaah
  • lnjut peljrn d MTD
  • no need to support
  • suma kerjaan
  • sekolh sna aku xtaw sebb xdekt dah
  • plkn = ketua segala suma2 lah
  • SPM dia down but still ok
  • then UPNM or AIRFORCE ?
  • so skrg AIRFORCE dia tolk UPNM
  • lagilah xpyh cita
  • selalu bagi duit duit duit kt parnt
  • so dia blum keje dh berbkti
nk cita pnjg pasl abg..
dia sgtlh baik..

jadi?
mybe aku dapt pingt dri abah sangtlh lambat
sebab setelh di listkan
abang punya la bnyk
so dia dpt dah dua jam sepnjg hidup ni..ahak
aku baru 1..T.T
so i want more..haha
dapatkah??

abah yang sya syg walopon kedekut..ahakz


abang yang sya syg walopon hitam..ahahahah

No comments:

Post a Comment

ni pon merapu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...