Sunday, October 3, 2010

tiada tajuk

ianya bermula dengan...
slurpppp slurpppp aish sedapnya ayaq ni,sejuk,putih,bersih lagi sucu sesuci MURNIE.
aku menyedut air watercOOler yang disediakn oleh fakulti ku FKE.
alangkah sonoknye rya jika rumh ada watercOOler nih.tak payah mak nk buat ayaq,lagi bess kalu yang boleyh bak msuk duit.
wahhhhh kaya2..erk otak bisnes + saham..haha

weyh muni ko mai sini jap
ko tgk ni
haaa??tgk pa?
kerut muka aku,tgh syok sedut ayaq depa pnggil plk dh,bukn nya ayaq ni ada kt rumh,free lk tuh..wakakaka
mai ja la
setapak setapak kaki ku melngkah
pa dia??
tgk la tu?
laa xmau ah
padia nya??
arghhhhhhhhhhhhh di tolk tolk
wuarghhhhhhhhhhhh
muah muha muha muah muah muahhahahahaha
aku ditolk ditpi sudut
stersa seperti siput sedut tgh melekt di pipi ku
seperti juga kedengran bunyi org mkn siput sedut..slurppp2..
haaaaa mcm tu la asa
bhgia mkn siput sedut?
sedap..
aku siput sedut?
hhahaha..
aku di cium oleh semua dk kelz ku
terkejut dn tidk disngka.
aku xmndi la pg tuh..hahahahhHahah
wakakakakakakKka
hngpa cium aku??nh amik..hhahaHA..tu menjdi rhsia..hemoh3
tenq to all my clzzmte
^_^


**************************

lin lin oOO la lin
bngun la
nur hazlin
nur hazlin!
bngun cyg..i cium kang.
haha
tu la tiap2 pagi keadaan nk pegi suksis
pagi yang dingin menyapa tubuhku takkala shbt shbt ku lena di ulit mimpi indah
tatkala itu juga burung berkicauan
erkk ada ka brung kt bunga nih??haha


ok awk,meh depn
aish pa pkcik nih.jri dia mcm tunjuk kt aku jah
aishh wt bodo..lalalalaala
ha kmu mai sini
sya??
yaaa
alamakk..adeyhhh

pasai pa aku baris duk depn?
sebb yg lain penakut..hahaha
msi nk cita
bila nak baris ja.
squad 2010 ni ppuan akn jd mcm itik.suma sling tolk2 ikut blkg
xmau duk dpn sekali
hahaha
aku asa nk gelk,nk terkentut pon ada..hehe

ok ya kamu
kmu cakap baris baris sedia
sya ckp?
ya
membe yg lain dah gelk gelk tgk aku
ya lah dh muka aku kerut mcm fasha snda..lalalala..hehe
sya sebut nih?
ha sebut ja la..asihh
hehe..
baris barisssssssssssssssssssss sedia!
pap pap..
hehe
alamk plik lk asa
xpernh kawad xpernh bg arhn,jdi jakun..kah3
eh eh depa iokut aku kta..HUAhahAhahaha
ok awk lari ikut sama
adehhh
so pusing2 la ipk bpe round nth
semput bgaikn semut yg tamak nak angkt epal
semput tuhh

senaman
ok skrg kmu pumping
1
yearghhh
2
yearghhhahaahah
3
hahah
weyh xnek dah
pup
trus meniarp ats tar
hahahaaA

dri kanan kira!!
1 2 3 4 5 ..................semangat betui
20..bunyi suara wanita yang lemah gemalai bagai menahan sesuatu
ahahaha
aku dh gelk
goyang2
21 ah slow plk laagi mcm x mkn..ni ka suksis??haha
22 smbil thn gelk suara perlhn tpi msih jelaz
aku 23 tidk dpt meneruskn perjuangn menyebut
smbil tutop mulut gellk..kih3
ketua mentikn no ku
ahhaha
errr 2 3 hahhHAhahaha
sebutn dlm ketwa
seb bek x kena mrh
adeyhh
asa mcm nak guling guling gelak..
HAUahAHahah

ah ah auhhhh
sakit perut
nmpknya smpai sini sja
eh eh dpt msg plk
jg siber ag??
wuaaa terbntut nk buang hajat
hehehe
dAaaa blog~

No comments:

Post a Comment

ni pon merapu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...