Saturday, September 25, 2010

sehari

srhhhhhhhhh srhhhhhhh srhhhh
air shower kedengaran menandakan bilik air sedang digunakan
kepenatan yang di alami bukan kepalang sebarang kenyalang
kerana kepenatan di alami adalah dari dari sumber fitrah seorang wanita
kitaran wanita yang di alami oleh ku pada hari ini di tambah pula dengan sehari bersama suksis memng memenatkan
aku masih termenung di dalam bilik air
bukan kerana ingin membuat hajat tapi terfikir fikir ape kejadahnya aku buat hari ini
kesngalan badan masih terasa
sakit pinggang mula menyerang pabila kitaran wanita berputar putar
arghhhhhhhHH..
seperti mahunya cabut pingg ku yang langsing umpama seorg yang belum pergi ke london weight mngemnt..
rasanya sprti mahu shja tidor di bilik air yang sejuk lagi bess
namun apakn daya
nanti housemte nk membuang hajt menjerit jerit memmnggil ku dengn nada kecemsn
hAaaaaaa bdn yng busuk bau hape henth terasa nyamn
terkeng pula sewktu balik td dengn hnya menjdi pemboncng d belkg
slh seorg mat moto ini merempit
prushhhhhhhhhhhh!!!
arghhhh bju dn seluaq ku basah..
hHahah
aku dan rkn rempit  terbahak bahak ketawa kerna separuh sebelh basah
yang bes mamt tu ahli suksis..
haaaaaaaa aku senyum kt dia dgn kta arggghh bash ni..
tersengeh sengeh mcm kerg busuk smbil mengerutkn mulut mucungnya itu
ahakk..eeee ingt comey ah tuh..hmpeh bsh aku..huh

********************

kawad

aku?
tiada pengalamn di dlm unit beruniform
yang aku taw arbiter!!!
touch move!!
dri kiri ke knn tungging!!!
haaa ni x taw..
jd suatu yg mslh bila nk kwd..
aku terpinga pinga
haa apa ni haaaa
T.T

************

ouh blog..
ingin ku luah hati ku padamu
ouh blog
ingin ku smpaikn perasaanku
ouh blog
kau tmpt ku merapu
ouh blog
ingin ku belai mu syg
ouh blog
ingin ku luah msa bersmamu bbrapa ketika
ouh blog
nmun crita ku hnya seketika dan tidk merapu bnyk
kerna 
ouh blog
aku sgt pent
segala lwk bodo pgi td hilng 
knp?
ouh blog
kerana aku dlm kitrn wanita
dan aku tiada mOod
dan
ouh blog
aku rindu mak aku

*****************

ouh blog
ingn ku tmpalkn bbrpa gmbr2 agr tersemt indh kngn bersmamu








No comments:

Post a Comment

ni pon merapu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...