Tuesday, October 5, 2010

number yg cantek

hari semakin senja,
hari semakin tua,
hari juga semakin dekat dengan peperiksaan yang akn dilalui oleh umat manusia
kepala semakin lama semakin botak
aku mulai risau tnpa tindakan bijak seprti tindakan bijak simpan wang di bank
test semakin dekat
namun aku hnya men test mata dan otak dengan bende pe pe nth
nak dapat skrg or dpt nanti?
nak sush sekrg or sush nanti
kemenangan itu tidak datang dengan mudah ouh muni
kesenangan itu tidak dapat di gapai hnya dengan angan angan muni
bangunlah jiwaku
bangunlah semangtku
akan ku gemgam bara api
agar menadi satu letupan yang mengergarkan jiwa ibu bapa ku
bukn jiwa duka
ttpi jiwa suka
adakah akan aku berjaya jika dengan hnya kata kata hikmah?
lagi 2 hari test math
akan ku pastikan dpt full mark or slh skit sudah la
huhu
test math ari tuh bnyk slh kt mtricse
wahhh aku benci mtrices dri mtrix ag
kena hafal step
huhu
aku bru nk serious?
bilakah akan selalu serious?

bngunlah murnie shakilla binti shidan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kau pemalaz
tapi aku tahu kau ada kerajinn yg di bendung
ahak

trimbas tzkirah abh di dlm kreta otw blik dri mkn d luaq
tazkirah 1
jangan duk merayau rayau sangt
abah nak ang bljaq elok2
ang nk beljaq ka nk suka?
ang tuh jauh dri sini
kalu jdi apa apa bukn senang
abah taw ang ni pemlaz bc buku
rajin rajin sikit
t nk keja pa lau mlz
abang tkpa,dia dh ada masa depn

tazkirah 2
mak dgn slmber menutup radio yang kedengrn seperti tidk kedengrn lagi dsebbkn suara tazkirah abah
adik2 aku dh gelak
abang pulak diam
aku?
heeee ya abh
yaaa abah
haa muni taw

tuh duk sna kwan plih sikit
jgn duk kwn bukn2
jgn duk ikut laki2
lau depa bg duit tuh,haa tu ada la tuh
dgq dak abh ckp apa?
hmm dgqqq laa abah
abah taw ang duk suka2 duk ramah sgt
tp jga sikt naa
jgn duk rmah2 sgt


tazkirah 3
perckpn di dlm phn
helo abah
abah wt pa?
x wat pa r,bru blik keja
haa duit ada?
dah guna ptptn?
ermmmm duit?
arrr nk bg bg ler..hehe
haaa duit simpn elok2 jgn duk guna merapu2
ang bli apa?
mkn tuh sikit suda
ni mkn merapu2
t thun len kena duk luaq plk
xdak duit hbaq
untuk menukar topic perbincgn
aku crita la kt abah pasal suksis
ahhaahaha
abah suka betui kalu ank dia ada pngkt dlm tentera
huhu
muni xpyh ambik engrg lah
abiz t amik polis trus
laa muni xmau laa..huhu
xpa laterjamin..
haa laaaa tgk dulu
td muni menembk
ha best dak?
haaa rancak sembng
seb bek kedit free..hak3
besa la aku kedek skit..hehe

moral value :
arrr aku pon xtaw
apa yg aku taw
aku pon xtaw
huHahhaaa
apa yg abh pesan

  • jgn kwn bukn2
  • jg diri
  • beljaq elok2
yg pasti tzkirh senantiasa di tlingaku~
sngupkh aku tidk stdy ?
sngupkh aku sonok ?
apakah aku ini?
ah asa bersalah..
wuaaaaaaaaaaaa abah nak tazkirah lagi!!

No comments:

Post a Comment

ni pon merapu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...