Friday, October 8, 2010

perbincangn makhluk tua

hantu A : woit jongket, ko nk g mn tu?

hantu B : pehal ko ni,woit wooit aku

hantu A : meh r sni,lepak2 sma gua. gua tgh panas ni

hantu B : mende la ko ek..kita mmg la panas.msuk api neraka..BWUAhaahaha..(ketawa jongket ke ats saudra       nya dn dirinya sendiri)
tu la ko tym pk iman tu suruh ko msuk islam ko g lari menggilai ngilai..aishhh..

hantu A : kuanq jaqqqq..mcm la ko tak lari..huh..lu bikin gua ag panas der

hantu B. : wahhh relex relex.ha ko cite la aku setia mnedengr bgai pungguk rindukn daku mengilai

hantu A : cam ni, ko thu apartmnt bunga raya tu?student student utem la duduk.

hantu B : aaa ah ..thu thu..asal?aku suka tmpt tu..bnyk awek awek cun der..bwuhaaha

hantu A :....T.T..apala ko ni..tidak disiplin lngsung..yg g ushr uhsr buat ape..kita ada misi menakutkn..

hantu B :..ye la bos..dah cite ah

bermula la pengceritaan yg panas hati luruh dri hantu A..A for ayam utem

kau thu B ari tuh aku g la kcau budk ni,sekejap bilik dia gelp sekejp bilik dia terng.mcm aku lalu belkg dia ah.
lps tuh dia berpling tgk aku.
aku nyorok la..hahaa
pastu dia buat xtaw.boley plk dia main facebook..
aku cukup benci dgn facebook

hantu B : wey ko ktuk fb..aku tacink der..aku suka chtg ngn org lm fb..i fell hero..hak3

hantu A

hmpeh la ko,ni aku smbung
lps tuh aku kcau ag bg dia serm.boley plk dia angkt laptop dia smbil nynyi kuat2 duk dpn.pstu dia gelk.aku plk asa seram der.sengal punya budak

pastu ada ari lain aku main ats katil dia..
dia x tido g waktu tuh
sbb kn dia pent
ko thu dia boley kta,
"aku tgh ngntuk ni,len kali la ko kcau aku ek hantu'
lps tu dia tidoq dgn slmber smbil pgg tgn membe dia
ada ka ptot

sengal punya bdak

hantu B.: dah tu ko g la kcau bdak bru

hntu A : a ah kan ..budk yg sengal x boley aku kcau..t dia ngort aku lk..mn aku nk letk ank bini aku di rumha..

hantu B : haaa taw pon..ok la beb.aku nk blik g bli ikn di psr..dadaaaaaaaaaaaaaaa

hantu A : bereh2..t kita lpk g..chow kit road..zussss




No comments:

Post a Comment

ni pon merapu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...