Friday, February 1, 2013

life today

sesungguhnya masa cuti adalah masa untuk mengarang dan mengasah bakat-bakap terpendam aku.sebagai contoh nya adalah memasak.mengemas.mencuci.menternak.dan menduduk rumah seperti anak katak dalam kuali.ehh.

eh tak nak tab pulak dia ni tulisan.lupakan~
so, tiap-tiap hari gua masak bila petang gua bosan menunnggu ahli rumah kembali berisi.gua merayu kat adik gua supaya ponteng kelas petang

adik gua dengan muka tak senonoh cakap
'adik exam oke tahun ni"

setelah gua behenti GLAD program yang babun pon boleh bosan muntah sambil berbuih mulut mulutnya.jadi boleh bayangkan babun berbuih mulut.jijik bukan!!begitulah gua.untung gua comey je.ahakkkx

jadi beginilah nasib gua selepas GLAD.masa gua sorg kt melaka gua bayang kan ada hantu merangkak dalam rumah..nak tidoq pon berpuloh haa.

gua pon tak tahu bagaimana mereka mereka menuruskan perjuangan program tersebut.gua tak boleh hidup pakai formal kasut kilat tudung lilit letak pin.ohhhhhhhhhhhhhhhhh.ayu gua.

oke cakap pasal GLAD memang akan terlanjur.hahahaha..

so here i am.dirumah yang penuh misteri.dan sekarang mak gua tengah merajuk.gua bukan pandai pujuk.gua dah mati kutu nak pujuk mak gua macam mana.kebingungan gua lebih parah dari kutu dan sahabat-sahabatnya.ahakkkxx.

oke.apasal mak gua merajuk?gua telah meng kemikkan pintu kereta mak gua dengan mekanggar temboh.demmm.

abah gua relax ja.abah cakap
"awat muka mak hang masam ja,?mak marah kat hang lagi paa?" aku angkat-angkat bahu cover line.

tapi tgh hari tadi lepas mak balik sekolah mak belikan kat gua bubuq.hehe..lov u mak.

oke.sekarang gua tunggu adik-adik gua tak balik2.rutin harian gua suka mengagngu adik gua...jolok2 jubur mereka supaya mereka geli dan geram dan memukul gua dengan bantal.gua memang tak senonoh bila bosan.

alkisahnya.gua semakin gemuk..tak tahu benda apa yg telah tumpang dibadan gua menjadi double dan triple.hahahahaa.

macam-macam gua cakap..macam tak pernah cakap.oke la..tata..

p/s:doakan gua berjaya dunia akhirat.doakan gua dpt jodoh..sebab gua baru putus cinta mcam org gila.ahakkkx.1st love beb.sadis dan sardin.gua nak kawin ja.kalu xdak yang nak msuk ming gua yg sempoi lgi loqlaq ni.gua ja msuk minag.ahakkk...

adiosssssssssssss..dan result gua maintain.alhamdulillah.yahoooooooooo..gua tunggu laptop baru dari bro. :P


No comments:

Post a Comment

ni pon merapu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...