Wednesday, January 26, 2011

LAST HARI + LAST JAM + LAST MINUTE = JEMMMMMMMMMMMMMMM!




haaaaaaaaaaaaa.tudia.padan muka.yea yea.
yea yea yeahhh padan la muka.
sekarang aku ada 3 asngmnt.submit sebelum jumaat nih.
dia bg masa seminggu jah???
walaweii.actually bole ja.tp di sebabkan aku ni rajin + sempoi so jd cm ni la.
so sekarang aku tgh bertungkus lumus bagaikan semut menjulang jagung!semut tu julang jagung nak tgk wayang.haha.
punya la serabut.berat2.
jgn tnya pasai pa x buat awai.

weyyy!!munu rajinnya
dri pg td sampai ptg tuuuu
aku : (diam) (fokus) padahal nak kentut kentut gelak
membe membe aku ni pon dua org mai lepk bilik aku.
sedikit sebnyk bole la aku tnya buat digit 0 1 0 0 0 sampai 16 kali.
dah terkeliru an.rmbut pon dah cacak cacak.NO NEED TO USE MINYAK RMBUT DASHING!
dashing ada minyk rmbut ka??haha.nth ler.
weyy muni!aku was was ang rjin.ni apa ni asngmnt ka???
(nana yg sasa budak suksis bertnya setelah mamai landing ats tilam aku)
ha la tilam aku dua lapis.(sharifah kata : woit!ko ank raja apa tilam smpai dua!)
haahaha.
ouh berbalik soklan nana td.
aku: a ah asnment.
nana : arghahahaha patot la.hmpeh la ang.
aku : kui3.lalaalaa

aku rasa dah tepu otak.
so snap pic ni.

1.nampak x tali skeeping kt dlm bakul tuh.
haaaa aku skeeping bila rjin.


2.nampak buku aku yg tebal tu
haaaaaaaaa tu sja tunjuk.kah3


3.nampak losyen enchanteur kt dlm bakul?
haaaaaaaaaaa tu bila aku rasa kaki aku dah perit menhan kemerkahan.kui3


4.nampak kotak2 perfume ada 3 ats meja
haaaaaaaaa tu suma penuh dgn duit syiling buat tuk aku kwen nanti laaaa.


aku kayaaaaaaaaaaaaaaaaa!!ahak

SEKIAN~

No comments:

Post a Comment

ni pon merapu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...