Saturday, January 22, 2011

aku mengambil gambar tokwan dri jauh!!!

chakkkkkkkkkkkkkkkkk!!pakcik
comeynya.meh amik pic skit.haha.dri ag depn aku

alololo.pent la konon dak2 plkn nih.
haha.
xley bla.xdan tun mahathir ckp dah lentok.
cheitttttttttttttt
ni haaaa adik beradik kt ats la ni.
tidoq ja keja.
aku gak baik.ahak
ouh dengan berkamerakan phn aku yg x seberapa maju.aku boley snap
mcm ni ja la.ahahah
tokwan.!
muka tokwan ada poster ja.hhehe.

ngahahhaah.kembaq aku.
excellent tu kt depn siot
ouhhhhhh aku nk duk kt ats.huhuhu

ni suma bila tokwan aku dtg utem bg ceramah
ceramah apa pon aku x berapa nk taw.hahahaha
boring kot.slow ja ckp.
aku x berpikir muda??ouh noooo
actually aku berpikir tua thts why aku x mint dgn propaganda WACANA PEDANA PEMIKIR MUDA
kah3
apa yg beliau membebel aku pon xtaw
ok for me
wht u want to talk about??
it is just about zaman dulu dan zaman sekrang sja
kat sekolah pon dah belajaq
sejarah.huh
cuba dia bg tajuk
KAMI MEMERLUKAN KAMU GOLONGAN BELIA SEBAGAI PEMIMPIN
@
KAMU SANGAT BERGUNA
@
REMAJA BUKAN SAMPAH TETAPI REMAJA PENGANTI SAYA MAHATHIR.
hehe
STUDENT BUKAN BERCAKAP HAL POLITIK TETAPI SEBAGAI PEMIMPIN NEGARA
MENGANTI YANG TUA
kah3
@
MENGAPA NEGARA MEMERLUKAN REMAJA
@
DIMANAKAH HAK KAMI STUDENT
hehe.itu cuma apa yg dalam pala hotak aku ja
dri pada bg ceramah pasal pmikir muda !tjuk x ley bla tp ckp pasal zaman sekrg dan dulu.tu aku pon taw.
pastu bole plak cikgu dan student2 ni ada yg tnya pasal zmn akn dtg la pasl sejrh dulu nuhh
kenapa x cakap pda msa sekrg????
uishhh aku komen memg tere
hehe.maaf ya tun.sya memg rude sikit.tp betul pa.lalalalal
apa yang ada baik dalam ceramah ni
well
membangkitkan semngt remaja.
yala tun ni idola semua.
dulu tun juga idola aku tp sekrg aku xnk lgi buat pemimpin sbgai idola aku.huhu
sedey2
bnyk ngt ckp.maleh ah.hahaha.tata tutu blogies.

No comments:

Post a Comment

ni pon merapu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...