Saturday, February 18, 2012

18sx with under age

Apabila gua sedang menikmati rancangan di muka tv aku melihat oren (kucing) sedang berjalan ke arah gua dan adik gua.

sadisnya gua tengok oren dengan perut yang memboyot. hik3. kasihan, sangat payah pegerakan. sebab itu la perempuan mengandung banyak kelebihannya.huhu



tetiba gua rasa nak tanya something kat adik gua ni yang bernama maiza tahun 5 ni.

gua : adik adik. ayam beteloq kuaq kat mana?

adik: kuaq kat punggong (buntut)

gua : manusia beranak kuaq kat mana?

adik : kat apum (kemaluan)

gua : macam mana adik taw?

adik : adik taw la.manusia beranak kat mna. takkan kat pungggong. kalu kat punnggong mcm mna nk beranak. tak kan nak tonggek kt doktor. haaaaaaaaaaaa

gua : (pandai gak adik aku ni) pastu oren beranak kat mana?

adik : kat punggong la

gua : ayam beranak kt mana?

adik : kat punggong gak

gua : pastu manusia beranak kat mana?

adik : kat punggong. ait (muka dia suprise ala-ala kiut pastu buat terkejut)

gua : yes!!!berjaya memperdaya.hahhaahaha. terasa bijak padahl cm apa ag.haha.

sekian

No comments:

Post a Comment

ni pon merapu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...