Monday, March 28, 2011

jalan jalan

weng weng wenggggggggggggggggggggg. Kepolan asap tidak kelihatan kerana minyak suda ditukar ganti. Kenderaan itu bergerak menuju ke mydin,pasar raya gedung terbesar dunia. Terdapat pelbagai pilihan hati seperti ikan sardin,ayam mentah,telur,meggi,sabun mandi,ferfume dan bermacam macam lagi pilihan hati.

ha ha ha.BM aku fail!xpernah dapat A ssejak dari form 3.Abah kata aku orang siam.Dapat result BM mesti kena marah sebab dapat B ja.Mungkin gak aku give up sebab masa from 2 akhir thun tu.aku sepatutnya dapat no 1.so,dapat naik pentas la.dh sonok dapt taw result kan.tuk tuk tuk cikgu BM aku slh key in markah BM aku dan dpt B. Aku dengn xpuas aty terus serg cikgu.

cikgu!saya A la.cikgu salah key in .(setelh dpt report kad)
laaaa saya slh ke?mcm na dh msuk report kad dh pon.
waaaaaaa tersusuk susuk jntung aku.meleleh air mata aku.
bole gk ambil hadiah ats pents ,akhirnya berkubur.ya r.aku ni jnis hngt hngt thi aym.
selalunya mid term aku dpt 1st pastu akhir thun mesti 2 3 or 4.haha.plik plik
akhir kata no 2 la aku jd.
sejak tu aku dh bosan dengan BM!!

melalut la plak~

Aku terus mendrive motocar.prenggggggggggggg.mydin.jalan jalan.beli sbun.tgk org.singgh beli aiskrim.duk sorg sorg.tgk org.tgk tudung.

hmmm sedynya sorg sorg nih.tringt lk kt mmb aku nih.
dulu aku suka ajak dia g mydin.bwk dia g mna2.kalu aku nk kuaq nek moto msti nk ajak dia.
tapi sekrg aku dh x berani nak ajak.takut menggngu.takut t dia kta nak sonok bru terhegeh hegeh cri dia.
adeyhhhhh.rindu toi la kt mmb aku niiiiiiiiiiiiiiii!!wuaaaaaaaaaaaaaa.
tgk dri jauh.haha.xley bla pdhl kt sebelh ja.
aku dh takot nk gngu.
kalu x mesti aku tgh pilih tudung ngn dia or lepk kt kerusi mna mna then story telling.hehe

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

sekian terima kseh.

No comments:

Post a Comment

ni pon merapu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...