Saturday, March 19, 2011

hai abang

bagaikan melukut di tepi gantang begitulah aku didalam hidupmu bagai ia dapat memeberi kesan..eh.tetttttttttt.tidak aku tahu liriknya.lagu ni selalu aku nyanyi kat bang kalu nak menagih simpati.ahak.

air dicincancg xkan putus.tapi air disekat,hentilah sumber.air merupakan satu sumber..eh.syarahan pulak.mari berbalik kepada cerita saya.

motif gua sebenarnya.GUA RINDU ABANG GUA LAAA.wuaaaaaaaaaaaaaaa.
sampai hati an hg abang.xmau kawan dengan hang.werkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk.
takpa takpa.tkpa lu.ni gua malas kol lu an.gua nak msj lu pon gua pikir seribu kali.
gua nmpk lu kat fb pon gua mlas tegur.
lau tegur dan dan off.werkkk
takpa takpa.lu mau main sama gua r abang.
LU KALU WA DIAM.LU JGN TNYA KENAPA.WA CAYA SAMA LU.WACCCHAAA!!


rinduuuuuuuuuuuuu abanggggggggggggggggg
waaaaaaaaaaaaaaaaaaa
im dying

kesian terima kaseh~

No comments:

Post a Comment

ni pon merapu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...