Tuesday, July 5, 2011

selasa

Sinaran mentari mula tengelam di arah barat.semua penghuni bumi mula balik ke kandang masing masing.
Minah : krokkk krokkkkk..peahhh msuk kandg peahhh..krokk krokkkk
Peah : krokkkkk,baru nak ngort ayam sebelh ni mak.krokk krokkk.
Aku mula meng off line kan tv dan bersiap sedia untuk bersiram.selepas solat aku meng spay kan armpit dengan nevia.haha.bosan laaaaaaaaaaaa.apa aku tulis ni.
Beommmmmmmmmmmmmm eh brommmmmmmmmmmm
Aku mendayun sampan secara turbo untuk menghantar maya ke gua untuk bertapa.
Aku akan meliht maya berjln masuk kedlm gua dan melepasi pndagn ku dan bru aku mendayun smpan ku dan bertolak balik.
Sesampainya di rumah aku masuk ke kamar yang terdiri daripada seorang hamba yang sgt comel iaitu adik.
Aniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ajaq adik sat.
Aku memulakan tugasku dgn menolg adik membuat kerja
Bermula dengn suara yg lunak merdu bak angin sepoi sepoi bhsa.tidak lma kemudian angin berubh kpd kus kus kentut puaka yg mencengkm jiwa si pendgr.aku mrh bila soalnku tidk di jwb.namun kesbrn hrus di teruskn.perjuangn blum tmat.misi ku ingin adik ku kmbali norml.haha
Ani : mcm mn nak buat ni
Aku : apa sush.bcb kt ani..hmmm.so.apa yg x elok?rncgn brt?apa???crita bogei la x elok.haaa tulis.hahaha.sja nk lingkup.keh3
Smbil menanti adik menyiapkn kerja.aku menulis dan meng o9 dan membca kadang kadang.
Knp ye aku tidk mencritakn kerja ku pd wktu pg.haaaaaaaaaaa sbb aku xnk blog aku jd rncgn memsk lak.haha.ye yo oo jaaa..
Btw my blog today and every day I had pain.oh blog can u picit my belkg.ngeh3.

gilo


 btw this is my sis = adik.haha.

1 comment:

ni pon merapu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...